Myyyyysit värre :)

Helgen är snart slut, men den har varit trevlig :)

I fredags hade jag och min älskling klassiskt fredagsmys med tacos och allt vad de innebär.

Igår började dagen med en liten tur ner på stan till systembolaget.
Där införskaffades vin och cider inför aftonens tjejkväll med sexpartytema.

När jag gjort mig klar inför kvällen så åkte jag bort till kvällens värdinna för att hjälpa med lite förberedelser.
Det bjöds på pastasallad, toast skagen, toast med laxröra, choklad-bananpaj och lite snacks.

Vi hade en mycke trevlig kväll med många skratt och goa stunder.

Tack för en trevlig kväll tjejer :)





Idag är det 1:a advent och det ska mysas till tusen.

Trevlig advent!!


Kommentarer
Anki

Kan jag tro att det varit mysigt med alla dessa stakar, hahahahhahhaa



Kram



2009-11-29 @ 16:04:35
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0