19 januari 2010

Jag vet, de e ett tag sen jag skrivit något.
Har inte haft någon lust eller ork att blogga å dela mina känslor.

Var och såg filmen "Snabba Cash" med puddingen Joel Kinnaman i söndags.
Den var sevärd, men tyvärr inte mer än så.



Det har det hänt en fruktansvärd katastrof i det redan fattiga Haiti.
För fem dagar sen drabbades de av en jordbävning.
Man blir gråtfärdig när man ser hur de har det :(

Man kan skatta sig lycklig som är född och lever i den del av världen
där detta inte tillhör vanligheten.

Nu ska jag njuta av lite musik och P3Guld-galan.

Trevlig kväll!!


Kommentarer
♥ewastina♥

hej Petra nu så är ewastina på bloggen igen och tack för dina besök hos mej välkommen♥ tillbaks kram ...♥Ewastina♥

2010-01-22 @ 16:11:47
URL: http://ewastina.blogg.se/?tmp=22155007


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0