Året som gått...


Blev du kär under 2009? Kan inte bli mer kär
Fick du många nya vänner? Ja enstaka
Köpte du mycket kläder under året? Lagom tycker jag, men ja om du frågar min sambo...
Vad var det värsta som inträffade under året? Alla nära som blivit sjuka :(
Vad var det bästa? Att det verkar gå bra för alla som blev sjuka
Ångrar du något du gjorde? Tror inte det;)
Förändrade något ditt liv? Nej de tror jag inte
Om du får välja en enda sak som var riktigt bra vad väljer du då? Midsommar i Karlskrona
Vart har du spenderat mest timmar? Jobbet (känns de som iaf)
Har du kysst en främling? Nej
Har du kysst någon och sedan ångrat det? Nej
Bråkade du med en nära vän? Nej
Svek du någon? Hoppas inte de
Svek någon dig? Hoppas inte de
Flyttade någon du tyckte om? Nej
Vilket datum kommer alltid att påminna dig om 2009? Inget speciellt
Har du varit i slagsmål? Nej
Skall du göra något speciellt under det nya året? Gå ner i vikt
Har du några nyårslöften till år 2010? Ja det har jag!
Hur tillbringade du nyårsafton? På Gotland med nära och kära


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0