Härliga lördag :)

God morgon världen!!!

Jag vet...de e väl förmiddag egentligen, men för mig är det morgon.
Har precis käkat frukost.
Min käre sambo ligger fortfarande och jag pallade inte vänta på
att han skulle vakna till liv.

Idag tänkte jag ta tag i lite grejer här hemma som
man inte orkar göra i veckorna typ dammsuga.
Måste göras idag då vi troligtvis blir borta hela dagen morgon
då Anders bror fyller år.

Blir dock en repa på byn oxå inför kvällen.
Då bär det av till HBG för inflyttningsfest hos Becka & Andreas.
Ska bli trevligt :)



Hoppas ni får en trevlig lördag gott folk!!


Kommentarer
Anki

En trevlig lördag till dej oxå



Kram

2010-01-30 @ 14:41:15
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0