Nystart...

Har vänt blad och startat ett nytt kapitel i mitt liv.

Enligt vissa medicinskt kunniga så har jag pga stess och andra faktorer
i livet fått en liten släng av magkatarr.
Detta har gjort att jag fått prioritera om lite.

Jag har de senaste dagarna bestämt mig för att se positivt på allt
istället för att stressa och försöka göra allt och lite till,
helst på så kort tid som möjligt.
Alltid vara glad och positiv på både jobb och hemma då givetvis.

Vem dör om det är lite skit i hörnen?
Vem mår bra av att någon annan stressar sig helt fördärvad?

INGEN!!

Därför denna helomvändning.

Ska dessutom ta tag i mitt liv och börja träna igen
och första passet blir i morgon kväll direkt efter jobbet.

Hoppas jag överlever detta nu =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0