En riktig skitsak...

Har haft en riktigt jobbig dag på jobbet idag.
Inte nog med att det var måndag, första arbetsdagen för i år
utan det var även något annat som TRYCKTE på.

Varför är något som är lika naturligt som att andas
något som kan ge en del (läs Petra) näst intill dödsångest
om man känner tvånget att eventuellt behöva utföra denna handling
på en offentlig facilitet för att inte nämna på sin arbetsplats.

Jag vet att jag kanske är löjlig, men jag vet att det är
fler om känner som jag i sådana situationer.
Som precis som jag mår dåligt över denna egentligen
fullt normala handling.



Någon som har ett förslag på hur man ska komma över denna fobi???



Kommentarer
Monica

Haha,det finns inget...jobbigt e det..

2011-01-03 @ 20:59:17
URL: http://www.salongkullen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0