Farväl :(

Har varit en trevlig helg med många skratt.
Seansen igår var spännande och spookie precis som jag trott.

Vill göra de igen =)

Jag vet att det är sent och att folk gjort de för längesen,
men jag har inte pallat lixom...men nu är det gjort och det känns väldigt skönt samtidigt
som det är lite vemodigt.

För att klargöra de hela så pratar jag om att städa ut julen...inget annat.
Jag älskar julen oc vill ha kvar den där mysiga känslan
så länge som möjligt bara de e allt.

Tog även farväl av Kriminalkomissarie Tom Barnaby ikväll.
För att citera Expressen:
"Att ta farväl av Tom Barnaby är som att sluta med napp.
Det är svårt och känns nästan omöjligt, men man vänjer sig väl"

Får väl se om de e nåt att se framöver.




Kommentarer
Josefine

Hej! Hur är det? Just nu står det stilla i mitt huvud så jag måste fråga vad är ett "seans"? Kram

2011-01-24 @ 13:49:24
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0