Virtuell obduktion...

För ett par år sedan när man såg på programmet "Efterlyst" fick man se mest bedrägerier, stölder och en å annan misshandel. Visst var det mord och andra händelser med emellanåt också, men inte som idag.
Nu är det mord och grova misshandlar i stort sett för hela slanten.
Man orkar knappt se programmet längre för att det är så hemskt och jobbigt att titta på.
Jag vet att jag inte måste titta, men jag tycker det är intressat samtidigt.
Slutar aldrig att förbluffas över hur iskalla och onda en del människor är egentligen.
 
Obduktion utan att röra vid kroppen, Virtuell obduktion.
Intressant teknik :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mallan

Ja det är verkligen fruktansvärt vad alla mord har ökat.... Därför kollar jag hellre på DALLAS ;-) Kram

2012-10-04 @ 21:11:15
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0