Lurvsvängning....

Igår var det personalfest med allt vad det innebär.
God mat, trevlig stämning, musik, sing star och ett glatt humör.
Var väldigt lugnt och städat för att vara personalfest.
Det var en lyckad kväll.

Tack festkomitén!!

Idag har det varit lugnt och fridfullt.
Snön har fallit från en gråmulen himmel som den gjort de senaste dagarna.



Är ledig till den 28:e december nu så jag ska vila orentligt.
Ska bli otroligt skönt.

Idag åt vi "julbord", jag och min kära lilla gubbe.
De va ju inte 20 grejer av varje, men de räckte till oss iaf.



Kommentarer
margit

Hej, mitt i natten!Det lila julbordet ser väldigt inbjudande ut!! Mycket trevligt dukat!!! Tittar så att jag får lite tips!!.Vi kommer att vara 16 pers hos oss på julafton..och då ställer jag också fran...buffe´ Du har gjort det enastående!!Din "gubbe" uppskattade säkert detta arbete!!?

Kram på dej!!

/Margit

2009-12-20 @ 01:05:29
URL: http://margitholm.blogg.se/
Jossan

Hej Petra! Hoppas du får en toppen jul. Ha de så mysigt i snön kram

2009-12-20 @ 09:40:43
Anki

Härligt med lurvsvängning

ett litet julbord för bara två duger gott



Kram

2009-12-20 @ 10:59:11
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
margit

Hej igen! ja visst kan du ha det lila julbordet idag igen..ställ sakerna 2bara" tvärtom på bordet...så är det en förändring...Vi åt kokot potatis, kalvsylta o rödbetssallad igår..och det skall vi äta idag också. Bara med den skillnanden att jag steker den kokta potatisen och har ströbröd på dem..julmust dricker vi till...

Kram på dej!!/Margit

2009-12-20 @ 15:21:34
URL: http://margitholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0