My weekend....

Lördag!!!


Haft en lugn dag. Mest smurfat rundor i cyber space och sett på tv.
Grått å trist ute så de va inte så lockande att gå ut.

Ikväll var dock jag och min käre sambo på bio.
Vi var på Entré i Malmö där vi såg "Luftslottet som sprängdes".
Den tredje delen i Millenium-triologin av Stieg Larsson.
Den var sevärd och ganska bra.
Funderar på att köpa böckerna och ge även dom en chans.

Nu sitter vi här och ser på filmen "Gacy" som handlar om den
amerikanske seriemördaren John Wayne Gacy.
Rätt kass filmatisering om jag får säga min mening.

I morgon bär det av till Malmö.
Där ska de besökas Biltema och Ikea.
Om jag inte hittar de jag vill ha så blir det även en sväng till
Harald Nyborgs i Löddeköpinge.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0