Snurrig i roten...

Igår var jag och min älskling på Burlöv Center för att kolla in
mellandagsrean.

Bätter än Center syd...iaf för min del :)

Blev en kofta och 2 par jeans till mig och ett skärp till mannen i huset.

Idag var det första arbetsdagen sen 9 dagar tebax.
Det är kanske inte så länge, men de räcker för att ångesten skulle komma krypande igår kväll...

Dagen gick rätt fort faktiskt och nu e de ju bara 2 till sen e de ledigt igen :)

Lagade en riktig gormet-middag till mitt hjärta ikväll.
Det var fläskfilé med kantareller och till det hade vi fullkornsris.



MUMS!!!

Ska snart lägga mig tror jag.
Eftersom jag varit långledig så har det vänts lite på dygnet så jag somnade nog inte förrän närmare halv-3 inatt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0