Åldersnoja...

Det är redan 10 november...
Tiden flyger och man blir bara äldre och äldre.
Ibland känner jag paniken krypa under skinnet för att jag inte kommit längre med mitt liv.
Många i min ålder har ju barn, hus å grejer.
Det gör att jag får enorm ångest.

Snart är det dessutom jul med allt vad det innebär.
Ska fira i skåneland även detta år.
Hade vart kul att åka hem å fira på Gotland, men då min sambo har de jobb han har får han inte ledigt å jag vill ju va med min gullplutt...

Snart dax att krypa ner mellan lakanen för att vila de blå inför morgondagen.
Ska bara kolla lite rundor i cyberspace :)



Kommentarer
Anki

Hahahahhhahha, så det där var ingen höjdare



Gomorron



Kram

2009-11-11 @ 05:45:16
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
ewastina

hej igen vill du ha en ny design på denna blogg hör av dej så ..... kram ha det gott

2009-11-11 @ 06:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0