Nystart...

Första inlägget på denna, min nya blogg. Tröttnat lite på metrobloggen så jag tänkte ge blogg.se en chans att visa vad den går för :)

Idag var jag och min käre sambo på de nya Ikea som öppnat upp i Malmö. Där var jäääättemycke folk och trångt om saligheten. Ingen större förändring mot de amla stället om jag får säga min mening. De enda som jag tyckte var bättre var att de var större restaurang. Efter detta var vi en sväng hos Anders bror och fikade.

Ikväll blir de mys med film och kel i soffan. Tänkte se "Inside man" och en Irene Huss-film som jag inte minns namnet på just nu...


Kommentarer
Anki

Hej, du har inge bloglovinknapp på den här bloggen,, kommer du att skaffa en?? Annars får jag ta och länka dej i sidokolumenen

Jag flyttade oxå till metrobloggen ca 2 mån, men gick tillbaka till den gamla när det blev sånt tjats om dessa 150 kr och 5000 sidvisningar som aldrig folk fick ett ruttet öre för



Kul att se dej igen



Kram

2009-11-08 @ 23:14:52
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
ewastina

hej vännen så klart att jag länkar dej på blogg.se välkommen till os på blogg.se kram på dej kul att du kommer in till mej ibland puss

2009-11-10 @ 23:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0