Sunday bloody sunday

Gomidda :)

Var uppe tidigt i morse för jag vaknade och kunde inte somna om.

Min förmiddag har varit väldigt effektiv och jag har vart jätteduktig om jag får säga de själv :)

Började med att diska och plocka undan i köket, sen gav jag mig på vardagsrummet med allt vad det innebär. När sen de va klart tog jag badrummet oxå när jag ändå va i farten :) Nu sitter jag här med min gulliga sambo och har precis intagit en god frukost.

Det är väldigt grått å trist ute så jag har tänt en massa ljus så de blir lite mysigare :)

Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt och se "Johan Falk-De fredlösa".

Ha en bra dag kära vänner :)


Kommentarer
Anki

Jag somnade klockan fyra i morse har så svårt att sova så jag vaknade kl 12 i dag, värlsdrekord tror jag



KraM

2009-11-22 @ 12:47:33
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0