Snart kommer tomten :)

I morgon e de onsdag och det innebär att snart halva arbetsveckan är gjord.
Dagarna springer iväg.

På söndag e de redan 1:a advent och de innebär myspys.
Jag älskar denna period av året då mörkret lägrar sig och man har stjärnor
och jusstakar i alla fönster som ger ifrån sig ett mjukt, varmt och inbjudande sken.

Tycker det är underbart att gå rundor i stan enbart för att se på de olika julskyltningar som
man kan se i alla butiksfönster. Kalla mig konstig, men jag tycker de e mysigt :)






Kommentarer
Anki

Urch ja den här julen blir det bara sambon och jag hans immunförsvar är så dåligt och han måste hålla sej frisk nu kommer han på väntelistan så kan det ju dyka upp en lever närsomhelst!



Natti Natti

2009-11-24 @ 23:19:50
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Emelie

Jag håller med du!! Puss

2009-11-25 @ 07:21:18
URL: http://poshan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0