God morgon härliga efterlängtade fredag ...

God morgon härliga efterlängtade fredag :) Idag är det Valborg som har namnsdag. Henne är det många som ska fira med eldsvåda och brännvin. Även Svea konung har ju bemärkelsedag. Han ska säkert ha nåt kalas i miljonklassen som vi får betala. Själv tycker jag och säkert fler med mig att just denna helg är överskattad om man inte e 15 år. Nu lät jag som en pensionär, men de känns som om den tiden med att parta rundor på stan e över. Jag säger inte att jag aldrig går ut för de gör jag. Men inte på samma sätt som för bara ett par år sedan. Jag trivs med lugnet i "förorten" med min kära sambo.



Kommentarer
Petra

Sorry.....fel av mig. Valborg har namnsdag i morgon, men firas idag ;)

2010-04-30 @ 11:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0