I am sick and I am sick of it!!!

Jag är sååå uttråkad å de har bara gått 1,5 dag.

Kan inte andas normalt, näsan rinner som en kran emellanåt
och
huvudvärken kommer och går som en annan ovälkommen gäst
som gjort sig hemmastadd i mitt lilla huvud.



Ikväll såg jag iaf den nya Wallanderfilmen "Arvet".
Den var nog en av de sämsta jag sett.
Slutet var helt konstigt precis som om det skulle komma en fortsättning, 
men som jag vet att det inte gör.

Ska snart krypa ner i sängen för att försöka kurera mig lite.

PS!! 20 april 2010 och det har SNÖAT idag DS!!



Kommentarer
Mattiaskristina

This is a very good site. Thank you.

2011-08-26 @ 17:48:18
URL: http://mattiaskristina.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0