Nu e jag åter igen inte så lite la

40dd06416608e47b02f3ed7cd6eeff9e.png

Nu e jag åter igen inte så lite lack. Jag verkligen hatar skånetrafiken och allt som har med dom att göra. Dom skiter fullständigt i om folk kommer från och till jobb i tid eller inte. De värsta är att om man som jag inte har något annat alternativ i form av körkort så får man ju snällt stå där och vänta tills dom behagar komma. De hjälper inte att klaga i form av tex mail för de ignoreras eller så får man inget svar på sina frågor. Är det rätt att dom ska få fortsätta så här? Nej, självklart inte, men vad ska man göra när man inte har något val. Jag har tom börjat gå hemifrån 50 minuter tidigare men de e inte alltid de hjälper de heller. Jag e inte bitter, bara så jävla trött på att de idioterna ska få styra mitt liv.



Kommentarer
Eva

Låter inge kul, det där!



Kram

2010-04-07 @ 18:19:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0