RingMurensTelemarketing

Blev uppringd från ett gotlandsnummer ikväll.
Kände inte igen numret och efter allt som hänt så blir man ju lite orolig.

Svarade och där var en mycke käck röst som påstod att jag köpt underkläder av ett företag tidigare.

Ringmurens telemarketing!!

Kände inte igen namnet på företaget som sålde produkten så jag vet inte var dom hittat mig.
Har inte för avsikt att köpa underkläder som jag varken sett eller testat
och absolut inte via telefon.

Sa vänligt men bestämt nej tack.

Efter allt man kan läsa på nätet om de som blivit uppringda av detta nummer
så väntar jag mig nästan att få ett paket på posten trots att jag tackade nej.






Kommentarer
Anki

ja, det tycker jag att du borde få, hhaahhahaha



Kraaaaaaaaaaaam

2010-04-11 @ 22:32:32
URL: http://nabbann.blogspot.com
~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

det är kul med trädgård :)



vad har du för roliga planer? :)

kram

2010-04-12 @ 06:38:40
URL: http://vackrasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0