I love Ikea :)

Helgen e över för denna gång.
5 lååånga dagar till nästa.

Igår var vi hos Monica och kollade in hennes nya lya.
Den var väldigt fin och jag hoppas dom kommer trivas där :)

Såg världens tråkigaste och kassaste deltävling
i melodifestivalen genom tiderna.
Blir inte de andra deltävlingarna bättre kan dom lägga ner skiten.

Enda höjdpunkten var när Dolph Lundgren sjöng
"A little less conversation"

Var på Ikea idag.
Trångt som bara den, men de brukar de iof vara på söndagar.

Äntligen!!!

Jag har fått min sängram som jag längtat efter.


Den e vit och enkel precis i min smak.
Dessutom så går den bra ihop med resten av möblemanget i sovrummet :)



Kommentarer
margit

jag tror att det är en sån sängbotten som jag o min Lasse har i sovrummet...men en sänbotten som man trycker på "manickar" höjer o sänker. Och så löpte vi ett slag sängbord som "står uppe vid huvudet"...man drar ut på sidorna ..så är et små bokhyllor där. Vi har inte vit utan träfärgad!

Kram!!

2010-02-11 @ 00:48:21
URL: http://margitholm.blogg.se/
margit

jag tror att det är en sån sängbotten som jag o min Lasse har i sovrummet...men en sänbotten som man trycker på "manickar" höjer o sänker. Och så löpte vi ett slag sängbord som "står uppe vid huvudet"...man drar ut på sidorna ..så är et små bokhyllor där. Vi har inte vit utan träfärgad!

Kram!!

2010-02-11 @ 00:48:33
URL: http://margitholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0