Trött, hängig och allmänt väck

Måndag!!!

Värsta dagen på hela veckan.
Alltid trögt att komma upp i tid för att slippa stressa.
Har dock varit en lugn dag så den har vart lång.

Jag har länge känt mig ovanligt trött hur mycke eller lite jag än vilat och sovit.
Har även fått sån enorm klåda på kroppen så jag tror jag ska bli tokig emellanåt.
Förutom detta så fryser jag konstant och har ökat mycke i vikt på kort tid.
Har även till och från en svullnad på sidan av halsen, precis vid nyckelbenet.
Pratade om det med några kollegor idag och dom sa till mig
att kontakta vårdcentrale gällande detta.

Detta kan vara något som kallas för Hypotyreos, vilket har med sköldkörteln att göra.
Man kan ju bli livrädd för mindre :(

Sagt och gjort så fixade jag en tid på vårdcentralen 3 mars kl. 13.00.

Får väl se om man då får sin dödsdom....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0