Suarez = fuskspelare

Jag har inte följt fotbolls-VM alls, men igår föll jag för trycket.
Såg matchen Ghana-Uruguay som var riktigt spännande faktiskt :)


Höll stenhårt på Ghana för jag skulle tyckt de vore kul om nåt annat land än
de som brukar slåss om medaljerna kom upp å norpade en.

Men nej då!!

fuskar Uruguay till sig vinsten genom att en spelare står i sitt mål å tar bort bollen med handen.
Hade inte den idioten, Luis Suarez heter han visst, fuskat på de viset hade de fortfarande
funnits en chans för Ghana att ta en medalj.

Sånt spel tillhör inte på VM-nivå utan i korpfotbollen möjligtvis.


Så här ser en riktig VM-fuskare ut!!!


Kommentarer
Sandra

ICKE! Här har vi en matchvinnare. Visst är det fel att ta bollen med handen, men han fick också sitt straff. Utvisning och avstängd nästa match. Dessutom fick Ghana en straff, som dom sedan missade. Hjälte är vad han blev, hjälte! Det är att offra sig för sitt lag det där, mycket som står på spel. Sen tror jag mest han gjorde det av ren reflex när bollen kommer mot huvudet.

2010-07-03 @ 10:48:33
URL: http://setle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0