Fy fan....

Jag blir nästan rädd när jag läser och hör om det som hände den stackars flickan i Bjästa
Detta är en så traumatisk händelse som bara spätts på med allt som hände runt omkring efteråt.
Man kan ju undra hur, framförallt de vuxna i den lilla byhålan tänkte när de valde att ta hans sida i de hela.
De e så man mår illa när man hör rektorn, skolchefen, prästen och andra vuxna när
de försöker urskulda sig efterhand.

Var fan fanns dom då hon behövde deras stöd?
Jag vet inte hur jag skulle klara av något sådant om jag blivit så grundligt sviken
av de som man trodde man kund lita på.

Jag hoppas att alla de som borde reagerat tar sitt förnuft och avgår från sina poster,
för de e inte rätt person på rätt plats.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0