Läääängtar!!!

2 dagar kvar sen bär det äntligen av.
Ska bli så underbart att få komma iväg ett par dagar å bara finnas till.

Jag tänkte jag skulle börja plocka lite med smågrejer som ska med.
Jag blev helt gråtfärdig då jag trodde mitt pass var borta.



Jag mindes att jag sagt till Anders
"Jag lägger de här så vet jag vart de ligger när jag ska ha de"

Kom jag ihåg de?
Svar NEJ!!!

Jag fick panik i hela kroppen och var säker på att vi inte skulle komma iväg.

Jag lovar att vi vände upp å ner på hela lägenheten
innan Anders hittade fanskapet på ett ställe där jag letat 2 ggr...

Jag trodde vi skulle missa resan pga detta,
men
Praha here we come
:)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0